جدیدترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی

Wiki Article


زمانی که علاوه بر برنامه های شست و شویی که به صورت خودکار برای لباسشویی تعیین شده است نیاز به برنامه های دیگری داشته باشید می توانید آن را از طریق وای فای بر روی ماشین لباسشویی خود نصب نمایید و در نتیجه برنامه های شست و شوی خود را افزایش داده و سهولت در کار را برای خود ایجاد نمایید. ماشین لباسشویی ال جی eight کیلویی مدل WM-821 مجهز به سنسوری پیشرفته برای اندازه گیری وزن لباس ها می باشد که به شما کمک می کند وزن لباس هایی که در ماشین لباسشویی قرار می دهید از مرز 8 کیلو گرم تجاوز ننماید و وزنی مناسب با ظرفیت تعیین شده ی دیگ را داشته باشد. در صورتی که وزن لباس های شما بیش تر از مقدار تعیین شده باشد ْ دستگاه به شما اخطار خواهد داد تا وزن لباس ها را کاهش دهید. یکی از برنامه های پر کاربرد ماشین لباسشویی ال جی برنامه ی شست و شوی سریع لباس های می باشد که همان طور که از نام آن پیداست سریع ترین حالت برای شستن لباس ها می باشد. مواقعی که نیاز به شست و شوی سریع لباس خود دارید و زمان کافی برای صبر کردن را ندارید با انتخاب برنامه ی شست و شوی سریع می توانید در سریع ترین زمان ممکن لباس های خود را بشورید و از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری نمایید. از ویژگی های جذاب این محصول می توان به زیبایی خیره کننده ی آن اشاره نمود.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

به طور کلی گزینه‌های مناسب برای مصارف خانگی ظرفیت‌های ۵ و ۷ کیلویی هستند. ظرفیت‌های پایین ۵ کیلوگرمی، قیمت پایین‌تری دارند اما تنها برای خانواده‌های کم‌جمعیت مناسب هستند. به عنوان یک خانواده پرجمعیت اگر برای صرفه‌جویی، ظرفیت نامناسب ۵ کیلوگرمی را انتخاب کنید، با افزایش تعداد دفعات شستشو، هزینه‌های شما در طول دوران استفاده از ماشین لباسشویی به طور قابل‌ توجهی افزایش خواهد یافت.


مدل جدید لباسشویی ال جی 8 کیلویی


دیگر موارد امکاناتی است که باعث مزیت برخی مدل ها نسبت به مدلهای مشابه می گردد. فاکتور بعدی موتور دستگاه در نوع تسمه ای و بدون تسمه (دایرکت درایو) می باشد. که ظرفیت دیگ در اوزان مختلف به کیلو گرم همانند 5 کیلو ، 7 کیلو ، 8 کیلو و … می باشد. چگونه اعتماد کنیم ؟ مهم ترین سؤال و اولین سوالی است که مشتری های ما بعد از اینکه تصمیمشان برای خرید نهایی شد از ما میپرسند؟ اعتماد دلیل می خواهد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



بسیاری از کودکان دارای پوست‌های ظریف و حساس و همچنین افراد مسن و مبتلا به آلرژی با برخورد لباس بر پوستشان دچار خارش می‌شوند که فناوری True Steam در این لباسشویی 1400 دور به کمک آنها می‌آید. هنگامیکه لباسشویی شروع به کار می‌کند، تکنولوژی True Steam به صورت خودکار در جهت زدودن آلرژی‌ها و مواد به جا مانده از پودر مواد شوینده عمل می‌کند. سلام، علت بوی نامطبوع در لباسشویی مربوط به کثیف بودن لاستیک دور درب و عدم جرمگیری میباشد. برای مشکل خوب نشستن لباسشویی ال جی هم بررسی نمایید تا المنت، سنسور المنت و ترموستات مشکلی نداشته باشند.


ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل g6


این لباسشویی که از محصولات زیبا و با کیفیت 2018 ال جی است در دو رنگ نقره‌ایو سفید به بازار عرضه شده که افراد با توجه به رنگ سایر لوازم دیگر آشپزخانه خود دستشان در انتخاب رنگ این محصول باز است. درب این لباسشویی در قسمت جلوی قرار گرفته و در دسته ماشین لباسشویی‌های درب از جلو قرار گرفته است. قطر این درب دایره‌ای اندازه بسیار خوبی دارد و به خوبی بارگیری لباس‌ها را در درام لباسشویی انجام می‌دهد.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

بیشترین چیزی که در نگاه اول توجه کاربر را به سمت آن جلب می‌کند، مربوط به قسمت طراحی درب آن و همچنین درام لباسشویی J6 می‌باشد. طراحی این درب به صورتی کاملاً شیک و خوش طرح در نظر گرفته شده که به کمک جنس شیشه‌ای آن می‌توانید درام و محتوای داخلی‌اش را به خوبی مشاهده کنید. دهانه‌ی لباسشویی ال جی کاملاً استاندارد طراحی شده که با زاویه مناسبی می‌توان آن را باز کرد. باز هم مانند بسیاری از مدل‌های دیگر صفحه‌نمایش لمسی در کنار کشوی مواد شوینده بر روی بالاترین سطح از لباسشوییJ6 جا خوش کرده‌اند. بر روی پایین‌ترین قسمت لباسشویی نیز مخزن جمع‌آوری مواد اضافه حاصل از شستشو به چشم می‌خورد که هر چند وقت یک بار می‌توانید مخزن آن را خالی کنید.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی


در این فناوری آب و مواد شوینده به همراه هوا ترکیب شده و تبدیل به حباب می شوند که به سرعت به داخل الیاف لباس نفوذ پیدا می کنند. این فناوری بدون این که آسیبی به بافت آن برساند، سخت ترین لکه ها را به راحتی در عرض چند ثانیه پاک می کند. همچنین به لطف Bubble Soak لکه زدایی قوی با خیساندن کامل لباس ها در حباب انجام می شود که از این طریق حباب ها به عمق الیاف پارچه نفوذ کرده و به آسانی لکه ها را از بین می برد. برگ و باد یک فروشگاه خرید آنلاین با نماد اعتماد الکترونیکی بوده که با تلاش و همکاری افراد زیادی در پنج زمینه مدیریت، تولید محتوا، فروش محصولات، تبلیغات و ارسال کالا فعالیت داشته و نام خود را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های موجود ثبت نموده است. ال جی مدتیست از فناوری True Steam برای بخش خاصی از مدل لباسشویی‌هایش جهت تمیز شدن هر چه بهتر لباس‌ها کمک گرفته است. این تکنولوژی یک پاک کننده قوی برای از بین بردن میکروب‌ها و باکتری‌های موجود بر روی لباس است.


با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. با ورود و یا ثبت نام در سایت شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید. برای استفاده از این بخش می بایست ایمیل یا شماره موبایل خود را از طریق ویرایش حساب کاربری خود واردکنید.



برند ال جی برای رعایت حقوق کاربران و کمک به حفظ سلامت آنها از حالت بخار شور در لباسشویی ال جی 12/8 کیلویی مدل V12استفاده نموده است. و ذرات آلودگی از قبیل باکتری ،بو های نامطبوع و … را تا میزان ninety nine.9 در صد از سطح لباس ها می زداید. در نتیجه شما می توانید به راحتی لباس های کودکان خود را به دستان پر توان این ماشین لباسشویی بسپارید. تا کاملا انواع لکه های سخت ،ذرات آلرژن و حساسیت زا را از آنها گرفته و سلامتی شما و خانواده یتان را تضمین نماید. بانه شاپ بزرگ‌ترین وارد کننده لوازم خانگی کشور کشور، اینک در آستانه‌ی دهمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.


ماشین لباسشویی بخارشوی ال جی 8 کیلو مدل F4J6TM دارای موتور اینورتر خطی، سیستم عیب یابی هوشمند، فناوری شستشو با بخار ، شستشوی بی صدا ، قابلیت افزودن لباس ، صفحه نمایش LED و قابلیت Motion DD می باشد که به نوبه خود یکی از بهترین و به صرفه ترین ماشین های لباسشویی بازار به شمار می آید. از مهمترین و قابل توجه‌ترین بخش‌های ماشین لباسشویی ال جی مدل J6 در نظر گرفتن 6 حرکت شستشوی کارآمد و حرفه‌ای می‌باشند، که در کنار همدیگر حکم یک شخص را دارند. به بیان دیگر 6 نوع حرکت Scrub، Stepping، Tumble، Filtration، Swing و Rolling که از آنها می‌توان به عنوان برنامه‌ای شبیه ساز دست یاد کرد هر کدام به نوبه خود با قابلیت ساییدن، فیلتر کردن، غلتاندن، پله‌ای، پیچاندن و چرخاندن یک چرخه‌ی کاملاً شستشو و کارآمد را همراهی می‌کنند. هر یک از این حالت‌های شستشو بسته به نوع لباس و همچنین الیاف پارچه حرکات مختلفی را بر روی لباس انجام می‌دهد. هدف اصلی ال جی از ابداع این 6 مرحله عدم آسیب رساندن به لباس‌ها هنگام شستشو بود و با این کار خواست تا هر نوع لباس با عملکرد مناسب‌تری مورد شستشو قرار داده شوند و در نهایت بدون هیچ گونه آسیب دیدگی لباس‌هایی کاملاً تمیز و مرتب را در اختیار خواهید داشت. در ماشین‌های لباسشویی آنچه که مهم در نظر گرفته می‌شود، نوع موتور به کار رفته در آن است؛ که در این لباسشویی موتور Inverter Direct Drive تعبیه شده و میزان تندی آن 1400 دور بر دقیقه گزارش شده است.


بهترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی


جدیدترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی

در این ویژگی مواد شوینده و اب با هم ترکیب شده و در محفظه ای ایجاد کف می کنند. حباب ها به واسطه اینکه میزان جنب و جوش زیادی دارند، راحت تر به داخل الیاف لباس نفوذ می کنند. برنامه Eco Bubble هچنین در دمای کم لباس ها را شستشو می دهد و در نتیجه آن مصرف انرژی کم دارد. اعمال این حرکات مختلف بر روی لباس‌ها، به شدت بر نتایج شستشوی لباسشویی تاثیر دارد و نتایج مطلوبی را به ارمغان می‌آورد. ماشین لباسشویی FH4G6TDY6 با طراحی بسیار ایده آلی که دارد، در لیست محصولات خانگی، برای دو سال متوالی به عنوان محصول منتخب و برجسته انتخاب گردیده و جایزه بهترین محصول را ازآن خود کرده است.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

این لباسشویی از الگوریتم های خاصی استفاده می کند برای شست شو و آنها را با توجه به حجم و وزن و ظرافت لباس ها در هر بار شست وشو عمل می کند تا بهینه ترین چرخه را براساس آن فراهم کند. این عملکرد هوشمندAL DD تنها 39 دقیقه زمان لازم داردتا چرخه شست شو را پایان دهد و لباس های شما را با ظرافت اولیه در اخیتار تان قرار دهد. همچنین اگر مدل مورد نظر شما در سایت موجود نبود با ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم موجود در صفحه تماس با ما لوازم خانگی مورد نظر خود را سفارش دهید. پودر ماشین لباسشویی یکی از رایج ترین مواد شوینده ای است که آنزیم هایی خاص با کاربردهای مشخص برای شست و شو دارد.


قیمت ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل g6


گرفتگی و مسدود شدن راه سینی مواد شوینده احتمال کارآیی و عملکرد آن را کاهش می‌ دهد. برای اینکه برای مدت زمان بیشتری از لباسشویی استفاده کنید حتما فیلتر لباسشویی را تمیز نگه دارید. برای این کار ابتدا آب را از شیلنگ تخلیه خالی کنید و آب را هنگامی که سرد است تخلیه کنید.


با سلام، این موضوع باید از نزدیک بررسی شود تا بتوانیم اظهار نظر دقیقی انجام دهیم. همینطور می توانید برنامه LG ThinQ را روی موبایل خود نصب کرده و از طریق آن به عیب یابی ماشین لباسشویی بپردازید. به این صورت که ما هیچ وجهی به عنوان بیعانه دریافت نمیکنیم و شما مشتریان محترم پس از ارسال و اطمینان از صحت و سلامت و گارانتی محصول مبلغ را پرداخت میکنید. برای اضافه نمودن لباس تنها کافی است گزینه ی توقف و اضافه نمودن لباس بر روی پنل ماشین لباسشویی خود را فشار دهید تا دستگاه متوقف گردد.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

همچنین شما می توانید در صورتی که این محصول را تهیه کرده اید، خوشحال می شویم با ثبت نظر خود، تجربه ای را که داشته اید با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. البته در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید و یا مشخصات محصول، می توانید با مشاورین ما در طول هفته تماس بگیرید و یک خرید بی نظیر را به نام خود ثبت کنید. با این توصیف شما می توانید با انتخاب لباسشویی 8 کیلویی J6 الجییک محیط سالم و عاری از آلرژی داشته و کیفیت زندگی خود را بهبود بخشید. پایه های ماشین لباسشویی نیز همانند دیگر اجزا از کیفیت خوبی برخورد دار بوده و دارای مقاومت بالایی هستند به همین دلیل به راحتی وزن دستگاه را متحمل می شوند و به خوبی از آن نگهداری می نمایند. یکی از قابلیت های جذاب و پر کاربرد لباسشویی امکان افزودن لباس های فراموش شده و یا به هر دلیلی در ابتدا وارد لباسشویی نشده در بین پروسه شستشو است. دستگاه را متوقف کرده، لباس های مورد نظر را وارد آن کنید و فرایند شستشو را ادامه دهید.


جدیدترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی


در طراحی هوشمند این لباسشویی از ویژگی های متعدد هوشمندی بهره گرفته اند . علاوه بر قسمت ال ای دی در این لباسشویی تنظیم کننده ولومی گردشی نیز در کنار این قسمت تعبیه شده است که آن هم همانند لبه های درب لباسشویی از جنس کروم می باشد. هرگونه نقد و نظر در خصوص سایت بانه کالا ، خدمات و درخواست کالا را با ایمیلدر میان بگذارید . قابلیت DELAY یا تاخیر در زمان شستشو این امکان را فراهم می‌کند که بتوان زمان شستشو را برای ساعات آینده تنظیم کرد.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

توجه کنید اگر این سنسور در ظرفشویی وجود نداشته باشد ممکن است ظرفشویی کار خود را انجام بدهد اما لکه ها همچنان بر روی ظروف وجود داشته باشند . یا این که ظروف در میانه های شستشو کاملا تمیز شوند اما سیکل شستشو چون ساعتی است همچنان ادامه یابد و آب به صورت بیخود هدر رود و از طرفی عمر ظرفشویی شما کاهش یابد اما با وجود این سنسور با اتمام اخرین لکه سنسور بسیار حساس دوو این عملیات را متوقف میکند و دیکر حتی یک قطره آب اضافی مصرف نمی شود . در کل میتوان گفت وجود سنسور aqua در دوو باعث میشود هم ظروف تمیز تری را داشته باشید و هم در وقت ، هزینه ، و مصرف آب به صورت کاملا قابل توجهی صرفه جویی میکنید. برای اطلاع از قیمت دقیق و خرید انواع ماشین ظرف شویی برند الجی کره با کارشناس فروش ما تماس حاصل نمایید، مناسب ترین قیمت ظرفشویی را با بهترین کیفیت از ما بخواهید. میزان صدای این دستگاه در حین شستشو و در حین خشک کردن لباس ها به ترتیب fifty two و seventy five دسیبل می باشد که بسیار ناچیز است.



به علاوه این لباسشویی امکان بی صدا بودنش را مدیون این موتور می‌باشد، چرا که با قابلیت پایین آوردن صدا و میزان نویز آن می‌توانید چرخه‌ای کاملاً آرام و لذت بخش را تجربه کنید. بر طبق ادعای ال جی میزان صدای این لباسشویی به حدی پایین است که حتی در کنار خواب کودکانتان نیز می‌توانید از کارایی خوب آن برخوردار شوید. علاوه بر این به لطف این نوع موتور میزان مصرف آب هدر رونده نیز کاهش چشمگیری به خود گرفته به صورتیکه کنترل بیشتری بر مدیریت آن خواهد داشت.


لباسشویی 8 کیلویی ال جی مدل j6 سفید


محفظه ای که به عنوان محفظه ی مواد شوینده در سمت راست لباسشویی قرار گرفته است و با باز کردن در کشویی به سمت خودتان می توانید مواد شوینده را داخل محفظه بریزید. همچنین دکمه های power و start و تعیین دمای شستشو و سرعت چرخش موتور در کنار نمایشگر دیجیتالی قرار گرفته اند. این نمایشگر دیجیتالی زمان باقی مانده ی شستشو را نمایش می دهد و کاربر را از وضعیت برنامه ی لباسشویی آگاه می سازد.


طراحان ال جی چند سالی است که موفق شده‌اند با کاهش قطعات سازنده‌ی موتور محصولات این کارخانه، به نتایج جالب توجهی دست یابند. موتور Inverter Direct Drive، محصول این نوآوری است که با کمترین سروصدا و لرزش و مصرف انرژی فعالیت می‌کند. همینطور به دلیل اصطحکاک حداقلی میان قطعات، دوام آن تا حد بسیار زیادی افزایش یافته؛ تا جایی که موتور این ماشین لباسشویی دارای وارانتی 10 ساله از سوی ال جی است. دور موتور در ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل WM-821 به مقدار 1200 دور در دقیقه در نظر گرفته شده است که سرعتی بی نظیر را در دستگاه ایجاد خواهد نمود.

Report this wiki page